איתור כספים לסטודנטים


איתור כספים לסטודנטים

מבצע במחיר 129 שח לסטודנט 

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

 

איתור מלגות לימודים

אין פרסום רשמי המעריך את היקף המלגות השנתי המחולק בישראל. מרבית הסטודנטים מקבלים במהלך הלימודים מלגות לכיסוי שכר לימוד או עלות המחיה וכרגיל מספר מבקשי המלגות גדול בהרבה על כמות הזכאים או אלו שלמעשה זוכים לקבל מלגה. הדבר תלוי לא רק בעמידה בתנאי הזכאות אלא באופן הגשת טופסי זכאות למלגת לימודים.

איתור כספים לסטודנטים במחיר מבצע 129 שח

סטודנטים רבים מועסקים בעבודות ולעיתים לא מודעים להפרשות פנסיה וקרן השתלמות שבצעו עבורם מעסיקים או לחיסכון שפתחו להם ההורים בגיל הבר מצווה. לצערנו חלק מהסטודנטים הם יורשים של הורים שנפטרו או של סבים שהלכו לעולמם והם זכאים לקבל כספים מגופים שונים.

אנו מציעים לכם שירות איתור כספים אבודים במחיר מבצע לסטודנטים או למי שמבצעים הרשמה למוסד לימודים אקדמי. השירות ניתן בעבור תשלום מראש בלבד ! נצלו את המחיר המיוחד וגלו האם יש לכם כסף אבוד על שמכם שיכול לשמש אתכם לשכר לימוד או שתאם זכאים לכספי הורים שנפטרו חו"ח או לכספי סבים וסבתות ומורישים אחרים .

 

השאר פניה ליועץ מקצועי לענייני שכר לימוד , מלגות וייעוץ כלכלי לסטודנטים . מענה מובטח תוך יום עסקים. השרותים כרוכים בתשלום . באפשרות האתר להעביר את פרטי הפונה לגוף המשווק מלגות והלוואות לשכר לימוד
* indicates required field