מלגות הוואקף המוסלמי 2023

מלגות הוואקף המוסלמי 2023

 

המלגות מנוהלות במשרד ראש הממשלה. ניתן להפנות שאלות בנושאי מלגת הוואקף משרד ראש הממשלה בכתובת דואר אלקטרונית : milga@pmo.gov.il בצירוף מספר טלפון ומספר תעודת זהות של הפונה המבקש מלגה. בכל שנה, הוועדה האמונה על הוואקף מחלקת מלגות לסטודנטים העונים על קריטריונים מסויימים.  חלק מהקריטריונים קשורים למצב סוציו-אקונומי בבית התלמיד המבקש לקבל את המלגה. כל הפרטים אודות מלגות הוואקף המוסלמי 2023.

نعلن بهذا عن فتح باب التسجيل لمنحة الوقف الإسلامي من تاريخ 18.03.2022 حتى تاريخ 17.04.2022 منتصف اليل.

לנוחיות הגולשים מצב שאלון עזר לבדיקת זכאות למלגת וואקף

מלגות הוואקף המוסלמי 2022

מלגות הוואקף המוסלמי 2022

שאלון בדיקת זכאות מלגות הוואקף המוסלמי 2023

 

  1. האם ראש המשפחה של הסטודנט/ית מתפקד? כן / לא
  2. האם יש במשפחה נכה, מפגר או חולי כרוני המצריך טיפול? כן / לא
  3. האם המשפחה מקבלת השלמת הכנסה, קצבאות או שכר בגובה דומה?  כן / לא
  4. האם המשפחה סובלת מקשיים כלכליים או תפקודיים אחרים שמקשים עליה לתמוך בלימודים של הסטודנט/ית? כן / לא
  5. האם במשפחה יש סטודנטים נוספים, כגון: הורים ואחים/יות  כן/  לא
  6. אם התשובה חיובים לסעיף הקודם נא לציין מס' הסטודנטים _____________ ולצרף אישורי לימודים לשנה"ל.

מדובר בסיוע שכר לימוד קול קורא להגשת בקשה למלגה מטעם קרן נכסי ההקדש.

הכספים מוענקים לבני העדה מוסלמית לטובת שכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה. לשאלות ניתן לפנות למשרד ראש הממשלה בכתובת הדוא"ל: milga@pmo.gov.il בצירוף מספר טלפון ומספר תעודת זהות. كل من لديه أي استفسار يمكن التوجه للعنوان التالي milga@pmo.gov.il بإرفاق رقم الهويه ورقم الهاتف.

תנאי הסף לקבלת מלגה הוואקף המוסלמי

תנאי הסף לבחינת הבקשה: רק סטודנטים שעונים על כל תנאי הסף המפורטים להלן יהיו מועמדים לקבלת המלגה: 1. סטודנט מהאוכלוסייה המוסלמית.2. סטודנט הלומד במוסד אקדמי  ישראלי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.3. הסטודנט לומד לתואר ראשון בהיקף של 12 שעות לימוד לפחות בשנה"ל 2017-18.4. הסטודנט אינו מקבל מימון  העולה על 9000₪ ממקורות מלגה אחרים הסטודנט אינו לומד לקראת תואר ראשון בהוראה והכשרת מורים (B.ed).

כמה כסף אפשר לקבל לשכר לימוד ?

אנו מודעים בזה על פתיחת ההרשמה למגלת הוואקף המוסלמי, ההרשמה תחל בתאריך ה- 18.03.2022 ותסתיים בתאריך ה- 17.04.2022 בחצות.

אישור המלגה כפוף ומותנה בקבלת אישורים והעברות תקציביים מתאימים ולא תישמע כל טענה או דרישה מאת מבקש המלגה ככל שלא יתקבלו אישורים אלו.

כיצד ניתן לממן שכר לימוד באוניברסיטה או מכללה ? האם יש הבדל בין סיוע לתואר ראשון או לימודי הוראה?. בימים אלו סטודנטים רבים מחפשים להגיש בקשה למלגה לשנת הלימודים הבאה. לכן אנו מפרסמים מידע בנושא מלגות לבני עדות שונות.