איתור כספים הר הכסף החדש

איתור כספים הר הכסף החדש 

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

באמצעות שירות איתור כספים אבודים תוכלו לבצע איתור כספים אבודים או כספי ירושה הפעולה נקראת גם איתור חסכונות או האוצר שלי משרד האוצר. מה שהיה פעם הר הכסף של משרד האוצר ואפשר איתור כספים אבודים על שמי לפי תעודת זהות הפך למערכת שמאפשרת איתור כספים אבודים בבנק או חברת ביטוח קרן פנסיה או קופת גמל אבודה.  

איתור כספים אבודים הוא הרבה יותר מעבודת מחשב . באמצעות יועצים לאיתור כספים של אתר MAX תוכלו לבצע איתור של ירושות שאינן נצפות בהר הכסף או באתר משרד האוצר לכספים אבודים. למשל כספי נפטרים שלא נקלטו על ידי הר הכסף כי רשימת הנפטרים טרם עודכנה או ביטוחים קולקטיביים בקופות גמל שלא נרשמים בהר הכסף. 

איתור כספים אבודים הוא משימה מורכבת המצריכה ניסיון ופניה לחברות הביטוח בנקים פנסיה קופות גמל ישנות וקרנות השתלמות שלא לדבר על מלווה מדנה או מניות בנק מסד. יש צורך לאפיין את הבעיה בצורה נכנה להחליט על אופן הפניה לחברות הביטוח ולחברות המחזיקות כספים אבודים כך שיוכלו לתת תשובה עניינית ונכונה לגבי כספים אבודים .  

הדרך להשבת כסף אבוד מתחילה בפניה לאתר !

איתור כספים הר הכסף החדש מאפשר איתור כספים וירושות באמצעות מערכת מחשב מתקדמת לאיתור כסף על שמכם או איתור ירושות וכספים אבודים מאז קום המדינה , חיסכון ומניות השאירו פרטים ליועץ מקצועי שיציע לכם שירות איתור כספים אבודים 

 

השאירו הודעה ויועץ מקצועי יחזור אליכם לפרטים נוספים . שירותי האתר ניתנים על ידי יועצים מקצועיים וכרוכים בתשלום
טופס צור קשר