הר הכסף משרד האוצר

הר הכסף משרד האוצר

הר הכסף משרד האוצר איתור כספים באמצעות מערכות משרד האוצר הר הכסף מאפשרות צפייה בפוליסות שלא שולמה עבורם פרמיה בשנה האחרונה והן בכספי נפטרים שנפטרו כחצי שנה לפני מועד בשת הנתונים. למעשה הר הכסף של משרד האוצר נותן אינדיקציה בלבד איפה הכסף ולא סכומים של כספים חשבון רדום בבנק , מלווה מדינה , מניות וחשבונות ארים בגופים שאינם חברות ביטוח קרנות פנסיה , קרנות השתלמות וקופות גמל המרכזות חלק לא מבוטל מהכספים האבודים של האזרחים במדינת ישראל .

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of Ambro at FreeDigitalPhotos.net

הר הכסף משרד האוצר איתור כספים אבודים 

 

הר הכסף אתר משרד האוצר הוא כלי , לא יחיד , אך הוא לא כרוך בעלות שימוש לקבלת המידע עבור השאלה איפה הכסף שלי משרד האוצר  . מי שרוצה לקבל תמונה עדכנית של חסכון הפנסיה שלו צריך להשתמש בשירותים של חברה לאיתור כספים אבודים שתבצע עבורו סריקה של הקופות בשוק באופן פרטני ותציג לו תמונת מצב מלאה וגם תדע לנתח את המידע של הכספים האבודים ותסייע לו בביצוע משיכות של כספים אבודים וירושות של הורים לאחר ביצוע איתור כספי נפטרים לפי תעודת זהות

שירות איתור כספים אבודים על ידי יועצים מומחים 

 

אם אינכם מסתפקים בתשובות של הר הכסף , שכן מוצגת בו תמונה חלקית בלבד אנו נשמח לשרת אתכם ולהוציא תמונת מצב מלאה של הכספים האבודים שלכם. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר באמצעות תיבת הקשר של האתר ואנו נשמח לחזור אליכם לשיחת יעוץ ראשונית ללא חיוב ולהעריך את הסיכויים למצוא כסף במקומות נוספים וכן כספי ירושות נפטרים בכל הבנקים בישראל .

השאירו הודעה ויועץ מקצועי יחזור אליכם לפרטים נוספים . שירותי האתר ניתנים על ידי יועצים מקצועיים וכרוכים בתשלום
טופס צור קשר

ניתן לרכוש שירות איתור כספים אבודים הכולל חיפוש כספים לנפטר או דף יתרות לחיסכון פנסיוני בכל חברות הביטוח.

באמצעות שירות איתור כספים אבודים של האתר המרחיב באופן משמעותי את המידע שמעניק אתר הר הכסף. 

במסגרת שירות איתור כספים אבודים של אתר max תוכלו לקבל שירות איתור כספים המגלם 3 יתרונות מרכזיים.

שירות אישי  , שירות מקצועי  , מחיר השירות נגיש לכל צרכן. איתור כספים אבודים , הר הכסף משרד האוצר, שירות איתור כספים אבודים !