איתור ירושות מבצע חנוכה כסף אבוד

איתור ירושות מבצע חנוכה כסף אבוד

איתור כספי נפטרים ירושות ביטוחים

איך למצוא כסף אבוד של ירושה דמי חנוכה נטו 

אנשים שנפטרו ועבדו או חסכו כספים במהלך חייהם לא תמיד השאירו תיעוד של הכספים ולעיתים לא ידעו כלל שהמעביד חסך להם כסף. החסכונות אבודים בקופות גמל , פוליסות ביטוח עם חיסכון בחברות הביטוח , קרנות פנסיה ותיקות וקרנות השתלמות. בנוסף קיימות עדיין יתרות כספיות במלווה מדינה מלווה שלום הגליל ועוד . לצד אלו ייתכן ויש רישום של מי מהנפטרים כבעל זכויות במאגרי המידע השונים שאנו בודקים עבורכם כסף אבוד וירושות 

האם יש צורך בתעודת פטירה צו ירושה או צוואה  ? 

לא! על מנת למצוא כסף אבוד יש צורך בתאריך הפטירה ומספר תעודת זהות תקין של הנפטר. לאחר איתור הכסף יש לבדוק האם המוריש רשם מוטבים או לא וייתכן שאתם רשומים כמוטבים וממילא אין צורך להביא אישור נוסף. הכספים שנצברו עד כה ברובם פטורים ממס הכנסה או מס רווחי הון. 

כמה עולה איתור כספים מקיף לנפטר ?  כסף אבוד לפי תעודת זהות 2020

עלות השירות במסגר מבצע חנוכה הנו 25 שח בלבד. יש לבצע את התשלום טרם השלמת הפרטים השירות מתבצע תוך 24 שעות מרגע התשלום. אתם מקבלים לתיבת המייל שלכם דוח מפורט של הכספים האבודים , אם יש כאלו . בנוסף אנו בודקים כספים אבודים במאגרי מידע מקצועיים כגון זכאות למניות , זכאות להחזרים מהמדינה ורישום זכויות במאגרי מידע מעודכנים. 

אילו פרטים אדרש להשאיר לאחר התשלום ?  

לאחר התשלום יש להקליד את מספר תעודת זהות הנפטר + תאריך הפטירה. אם אין לכם תארך לועזי השאירו תאריך עברי נכון ואנו נבצע את היתר. צוות האתר והכלים העומדים לרשותנו מאפשרים איתור כספים לפי תעודת זהות בצורה מהירה ויעילה. 

לרכישת השירות בצעו תשלום 




 

הכספים האבודים והירושות שאפשר למצוא בישראל   

איתור כספים אבודים באמצעות שירות הר הכסף שלך מאפשר חיפוש כסף רשום לפי תעודת זהות של נפטר . החיפוש מקיף את ג גופי הפנסיה ביטוח קופות גמל של הבנקים ושל גופים פרטיים וכן קרנות השתלמות וקרנות ותיקות כמו מבטחים השינה מקפת ועוד .