איתור כספים אבודים ונשכחים

איתור כספים אבודים הר הכסף 2 
רגע לפני שלוקחים הלוואה תחשבו טוב ! אולי יש לכם כסף אבוד ששוכב איש שם בחברות הביטוח ? אולי עבדתם במקום עבודה ואינכם בטוחים האם קבלתם את מלוא הכספים שעומדים לרשותכם ? בשנים האחרונות נהנו ישראלים רבים משירות איתור כספים אבודים שהחזיר להם עשרות אלפי שקלים בקופות פנסיה וביטוחים אבודים.

מבצע לרגל המצב ! שלמו באתר וקבלו תשובה תוך 24 שעות איתור כספים בימי קורונה 

איתור כספים אבודים – היכן מחפשים ?

שירות איתור כספים אבודים של פורטל האשראי מתבצע בלמעלה מ 100 גופים פיננסיים בישראל ובהם כל חברות הביטוח, קופות הגמל , קרנות פנסיה , בנקים , קרנות ומלוות ששומרות מליארדי שקלים ואינם מתריעות בפני הבעלים או יורשי הכספים !

איתור כספים אבודים – כמה כסף יש לי בקרן השתלמות !

איתור כספים אבודים של פורטל האשראי מעמיד לרשותכם 15 שנות ניסיון באיתור כספים אבודים , ניסוח פניה למוסדות הפיננסיים מפוקח על ידי עורך דין וכלכלנים מומחים לאיתור כספים. הניסיון וההכרות עם מערכות הסכפים הן אלו שעושות את ההבדל בין חיפוש אקראי לבין איתור כספים אבודים יסודי שמכריח את המוסדות להצביע על הכסף האבוד.

אני רוצה להזמין שירות איתור כספים אבודים

לאחר ביצוע תשלום באתר על סך 29  שח תועברו לעמוד השלמת פרטים.  אנו נבצע עבורכם חיפוש של כספים רדומים , קופות שלא הופקדו אליהם כפסים במשך השנה האחרונה . אם מגיעה לכם ירושה או שזכיתם בצו ירושה פנו אלינו לקבלת איתור כספים אבודים בכל המוסדות הפיננסיים בישראל. מרבית הגופים או מערכות המידע בישראל סובלות מכשלים ורק באמצעות שירות איתור כספים אבודים תוכלו לקבל את כספכם האבוד. 

לתשלום עבור השירות ולהשלמת פרטים לחצו קנה עכשיו תשלום מאובטח




 

חיפוש קופות גמל ישנות ביטוחים כפולים קופות ותיקות קרנות השתלמות הפקדות לפנסיה – בעבר לא היו כלים דיגטליים או חקיקה שקבעה כללים כיצד להתמודד עם כספים רדומים או כספים אבודים. כיום ניתן לבצע איתור כספים אבודים וקבל תמונת מצב בהר הביטוח באמצעות חברות מקצועיות אשר יבצעו שליפה של הנתונים עבורכם ויישלחו לכם דוח מסודר.

max  אתר אינטרנט מתקדם בנושא מימון איתור כסף אבוד וביטוחים מאפשר לכם לבצע אישור כסף אבוד לפי תעודת זהות , מציאת כספים על שמכם בקופות הגמל שפעלו בבנקים לפני יישום מסקנות ועדת בכר וקופות גמל ישנות וקרנות פנסיה אליהם הפקיד המעסיק שלכם. ייתכן שהכספים שנמצא עבורכם יהיו פטורים מתשלום מס הכנסה או שניתן יהיה לפדות אותם , בכפןף לתקנות קופות הגמל תוך מספר ימים ללא מס !