איתור כספים אבודים ונשכחים


איתור כספים אבודים


רגע לפני שלוקחים הלוואה תחשבו טוב ! אולי יש לכם כסף אבוד ששוכב איש שם בחברות הביטוח ?  אולי עבדתם במקום עבודה ואינכם בטוחים האם קבלתם את מלוא הכספים שעומדים לרשותכם ?  בשנים האחרונות נהנו ישראלים רבים משירות איתור כספים אבודים שהחזיר להם עשרות אלפי שקלים בקופות פנסיה וביטוחים אבודים.

איתור כספים אבודים איתור כספי פנסיה איתור קופת גמל איתור ביטוחים

איתור כספים אבודים איתור כספי פנסיה איתור קופת גמל איתור ביטוחים

איתור כסף אבוד ירושות ביטוחים – היכן מחפשים ?

שירות איתור כספים אבודים של פורטל האשראי מתבצע בלמעלה מ 100 גופים פיננסיים בישראל ובהם כל חברות הביטוח, קופות הגמל , קרנות פנסיה , בנקים  , קרנות ומלוות ששומרות מליארדי שקלים ואינם מתריעות בפני הבעלים או יורשי הכספים !

איתור כסף אבוד – משתלם וחצי !

איתור כספים אבודים של פורטל האשראי מעמיד לרשותכם 15 שנות ניסיון באיתור כספים אבודים , ניסוח פניה למוסדות הפיננסיים מפוקח על ידי עורך דין וכלכלנים מומחים לאיתור כספים. הניסיון וההכרות עם מערכות הסכפים הן אלו שעושות את ההבדל בין חיפוש אקראי לבין איתור כספים אבודים יסודי שמכריח את המוסדות להצביע על הכסף האבוד.

אני רוצה להזמין שירות איתור כספים אבודים

בצעו תשלום וקבלו דוח מעודכן הר הכסף החדש הר הביטוח בנקים ביטוח קופות גמל קרנות השתלמות וקרנות פנסיה ותיקות . כסף אבוד 2020 וקבלו הערכה ראשונית מיועץ מקצועי לשירות איתור כספים אבודים. אם מגיעה לכם ירושה או שזכיתם בצו ירושה פנו אלינו לקבלת איתור כספים אבודים בכל המוסדות הפיננסיים בישראל.  מרבית הגופים או מערכות המידע בישראל סובלות מכשלים ורק באמצעות שירות איתור כספים אבודים תוכלו לקבל את כספכם האבוד. 

לרכישת השירות בצעו תשלום 




מימוש זכויות ביטוח לאומי 

תחום נוסף שהוא בגדר כספים כסף אבוד הוא תחום מימוש זכויות רפואיות בביטוח לאומי. מאז הוחמרו הקריטריונים לקבלת פיצוי מביטוח לאומי או פטור ממס הכנסה בגין הגדרות ביטוח לאומי. כיום ניתן לקבל זכויות מלאות מביטוח לאומי , לאחר הגשת תביעה ואף לזכות בפטור ממס הכנסה עם קצבה לכל החיים מביטוח לאומי. השאירו לנו פרטים בעמוד צור קשר למימוש זכויות ביטוח לאומי ואנו נפעל ונסייע לכם להתחיל תהליך מימוש זכויות מהמדינה ! 

פניה לאתר באמצעות עמוד צור קשר