איתור כספים אבודים 2017

איתור כספים אבודים 2017 

שנת 2017  הביאה בשורה גדולה בתחום איתור כספים אבודים . לצד חדשנות טכנולוגית בתחום איתור כספים אבודים , אתור כספי פנסיה ואיתור ירושות של נפטרים מוצעים לאזרחי ישראל שירותים מתקדמים המאפרים להציג את סכומי החיסכון שצברו במהלך החיים באמצעות מסלקה פנסיונית או באמצעות אתר wobi המאפשר לקבל את השירות באמצעות אתר וובי. שירות חדש של סכני ביטוח מורשים בישראל מאפשר לבצע איתור כספים מאז קום המדינה , לברר כמה כסף יש לך בתוכית חיסכון  , כמה שווה הכסף שלך בקופת גמל ישנה ובעיקר לבצע פדיון מהיר של הכספים . על כך בכתבה שלפנינו



חיפוש איתור כספים משרד האוצר או באמצעות חברה מקצועית לאיתור כספים אלו אפשרויות עומדות לפניך ?  

איתור כספים אבודים של נפטר

 משימה קשה למרות הטכנולוגיה. כספים אבודים של נפטר קשה יותר לאתר מכיוון שאין לנו את האדם ממנו נוכל ללמוד על שינויים בזהותו לאורך השנים. חשב להבין שא תמיד צריך צו ירושה על מנת לאתר כספים אבודים וגם משיכת כספים של נפטר לא תמיד מצריכה צו ירושה. אתר max מערכת איתור כספים ייחודית המאפשרת פנייה פרטנית לכל גוף בישראל לרבות שאילתות פרטיות אודות כספים , כספי ביטוח חיים שמגעים ליורשים או למוטבים וכספים שנוהלו בעבר בקרן פנסיה , קופת גמל או ביטוח מנהלים ישן בחברת הביטוח. 

איתור כספים בקופות גמל

קופות הגמל נרכזות , יחד עם קרנות הפנסיה הותיקות כגון מבטחים הוותיקה  , מקפת וקופות הגמל הותיקות גדיש ותמר חלק לא מבוטל של כספים אבודים בקופות גמל. את חלק מהחיפושים ניתן לבצע חינם על ידי שירות איתור כספים אבודים חינם אך לפעמים התוצאות חלקיות ולא מאפשרות לדעת כמה כסף יש בחיסכון והאם יש גם סכום ביטוח חיים למקרה פטירה. לכן מומלץ לקבלשירת איתור כסף אבוד ולמצות את הסיכוי לקבל כמה שיותר כסף מקופת הגמל והכסף האבוד שלך. חלק לא מבוטל של תחום איתור כספים אבודים מתבסס על איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות אך הוא פתח לטעות נוספת כי חלק מהכספים רשומים על תעודת זהות שגויה ויש לזהות אדם באפן פרטני על פי שמו. זהו החיסכון העקרי של תהליך חיפוש לפי תעודת זהות חינם

 

איתור כספים אבודים בנק ישראל 

מאפשר בדיקת מלווה מדינה. לצד מלווה שלום הגליל מחזיק בנק ישראל עוד כמה אות מליוני שקלים של מלווה מדינה ומאפשר לכם לבדוק חינם את זכאותכם. היך הפדיון של מלווה בטחון או מלווה שלום הגליל הוא מייגע במעט אך שווה כל דקה.

הר הכסף 2 איתור כספים או הר הכסף איתור כספים אבודים

הר הכסף פרץ דרך לאיתור כספים אבודים וירושות ( כספים אבודים של נפטר ) עדיין מערכת אלו מעט מסורבלות והציבור אינו חשוף לתוצאת בקרות הר הכסף שמבצע האוצר בקרב הבנקים , חברות הביטוח  , קרנות השתלמות וקופות גמל  . בשנים האחרונות בוצעה הגירה של מערכות המחשב המנהלות את הכספים בקופות הגמל בין החברות המנהלות. בהגירה בוצע שינוי בצערכת הממחשב שמנהלת את הכספים בחלק מהגופים ולמהלך זה יש 2 תוצאות. טיוב שלנתונים המאפשרים למצוא כסף אבוד שלא היה ניתן למצוא בעבר . והשני אובדן מידע על כספים אבודים בשל מידע שגוי או תקלות אפשריות בחלק מהמידע שעבר . 

איתור כספים אבודים  2017 שירות מקצועי לאיתור כסף אבוד בכל חברות הביטוח והבנקים מאז קום המדינה
כולל ריכוז של החיסכון בכל חברת ביטוח פדיון כספים אבודים וירושות שירות פרטי בתשלום 

השאירו פרטים ויועץ מקצועי לאיתור כספי ירושות יחזור אליכם תוך שעה השירות כרוך בתשלום עבור העבודה

indicates required field