הלוואה מיידית

 הלוואה מיידית


הצורך המהיר במזומנים לשם מימון שוטף או מימון הוצאה חד פעמית פתח שוק חדש של הלוואות הנקרא  הלוואה מיידית. בצורת הלוואה זו הכסף מגיע באופן מיידי לידי הלווה ותהליך קבלת ההלוואה מתבצע תוך מספר ימים. על הצורך בקבלת  הלוואה מהירה אין בהכרח מדובר תמיד בהלוואה למוגבלים בבנק אלא רק מעיד על צורך דחוף בכסף מזומן .

צורות של  הלוואה מיידית

הלוואה מהירה מבנקים  – בהלוואה ניתן להחזיר את התשלום החודשי באמצעות צקים גם אם מקבלים את כספי הלוואה מיידית במזומן ישירות מהגוף שנותן את ההלוואה.  הבנקים בישראל אמצו את מגמות השוק וגם הם מאפשרים להגיש בקשת  הלוואה מיידית באתר הבנק. לדוגמא , הלוואה מיידית בנק הפועלים ניתן להגיש באמצעות אתר האינטרנט של בנק הפועלים . השירות מיועד בעקרו ללקוחות הבנק. לחצו כאן לצפיה בעמוד אשראי ברגע. או הלוואת אקספרס בבנק לאומי

הלוואה מיידית בכרטיס אשראי – ניתנת על ידי חברות כרטיסי האשראי . ההחזר מתבצע באמצעות חשבון הבנק או באמצעות כרטס האשראי שלכם. מדובר לרוב בהלוואה בריבית פחות אטקרטבית מהריבית שישיג לווה שיש בידו זמן לבצע סקר שוק ולקבל הלוואה בריבית תחרותית בן הגופים ניתנ י ההלוואות בשוק האשראי הצרכני.

הלוואה חוץ בנקאית מיידית והלוואה ללא בטחונות מיידית –  הלוואות אלו ניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים ולרוב המחיר הוא שער ריבית גבוהה יותר ביחס להלוואה בתהליך סטנדרטי . כסף , צריך לזכור , עולה כסף, שקונים אותו מהר הוא פשוט עולה יותר.  במקרה של הלוואה למוגבלים או  מיידיתהלוואה לכל מטרה משהו לוקח את הסיכון לאי פרעון ההלוואה והמחיר שהוא גובה הוא שער ריבית יותר גבוהה.