הלוואות לעסקים קטנים

הלוואות לעסקים קטנים

מדריך הלוואות לעסקים קטנים

מדריך הלוואות לעסקים קטנים


חשבתם שרק הטייקונים מניעים את המשק ואת הכלכלה ?  מסתבר שלא ! ממש ממש לא ! עסקים קטנים ובינוניים הלוואותנחשבים לקטים של המשק בישראל. הם מובילים במהירות התפחות של תעסוקה יציבה ונחשבים לעסקים המשלבים בהרמוניה ובקהילה לצד ההגשמה עצמית של הבעלים. המנוע של העסקים הקטנים ומימון להקמת נעשה לרוב ע"י הלוואות לעסקים קטנים.

עסקים קטנים מתחילים לרוב בחזון של המייסדים. תחום העסק הקטן קשור לתחום התמחות , תחביב או עיסוק של בעלי עסקים קטנים ולא פעם מתגנבת ארומה רומנטית לצד העסקי.

סוגי הלוואות לעסקים קטנים

הלוואות לעסקים מבנקים

הבנקים בישראל מחזרים אחרי העסקים הקטנים. הבנק מרוויח טוב ומשקיע בלקוחות עם פוטנציאל צמחיה להפוך ללקוחות גדולים בעתיד. לצד סליקת שוברי אשראי ומילה טובה הבנקים מעמידים הלוואות לעסקים קטנים.

הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

מדינת ישראל משתמשת בגופים פיננסיים על מנת לסייע ולהעמיד הלאוות לעסקים קטנים על מנת לעודד תעסוקה , ייצור וייצוא. באמצעות גוף פרטי הנקרא  Coface BDI מאפשרת המדינה קבלת הלוואות בערבות מדינה. ההלוואות מיועדות לבעלי עסקים המעוניינים לקבל הלוואות בערבות מדינה. הקרן נקראת הקרן החדשה לעסקים קטנים ובינוניים. להסבר נוסף על הקרן ועל פעולתה לחצו כאן. 

בדיקת ריביות ותנאי הלוואה לעסק קטן

יועץ הלוואות מיומן יכול לסייע לעסק קטן באיתור הלוואה זולה ונוחה בהתאם לתזרים ההכנסות ותזרים ההוצאות של העסק ריבית על הלוואה היא הוצאנה מוכרת וכאשר נוטלים הלוואה רצוי לבצע תכנון פיננסי לעסק ולבדוק באילו מישורים ההלוואה תורמת ליצירת הכנסות בעסק או מצד שני האם היא מכסה גירעונות בלבד.

ייעוץ עסקי בהיבט הכלכלי של העסק לוקח בחשבון את היכולת של העסק הקטן לשרוד ולייצר תזרים הכנסות לכיסוי ההלוואה

 

Image courtesy of digitalart at FreeDigitalPhotos.net