חישוב עלות בית אבות

חישוב עלות בית אבות

חישוב עלות בית אבות מאפשר לדייר ולמשפחתו לקבל החלטה נבונה תוך ידיעת העובדות הכלכליות לאשורן טרם ביצוע עסקה כלכלית מורכבת של החלטה אודות בית אבות או דיור מוגן לגיל השלישי.

כמה עולה בית אבות

עסקה הצטרפות לבית אבות נחשבת כעסקה כלכלית מסובכת ויקרה בכל קנה מידה. לרוב מדובר בעסקה שהיקפה הכולל עולה על מליון וחצי ש"ח , ומספר תשלומים בתקופות שונות שרק לאחר ביצוע היוון בתנאי ריבית אוביקטיבים ניתן לקבל תמונה אמיתית של חישוב עלות בית אבות ומה המחיר האמיתי של העסקה.

ממה מורכב חישוב עלות בית אבות ודיור ומגן 

  • גובה הפיקדון  הראשוני

  • גובה התשלום החודשי

  • אחוז השחיקה של הפיקדון

המורכבות הפיננסית של העסקה נובעת מהפיזור של מרכיבי עלות בית אבות על בטווח זמן של מספר שנים ומההסכמים השונים שמציעים בתי האבות והאתרים לדיור מוגן בישראל.  כדאיות ועלות של עסקה יכולה להשתנות באופן דרסטי בכל שינוי באחד ממרכיבי העלות.  לדוגמא :

הצעה של שחיקת פיקדון של מליון שקלים לאורך עשר שנים , ברבע אחוז 0.25% יכול לשנות את תנאי העסקה בעשרות אלפי שקלים לכל צד.  באשר יועץ הלוואות מבצע חישוב עלות בית אבות הוא לוקח את כל המשתנים בחשבון .

בשלב השני בודק יועץ הלוואות את מקורות המימון של השהות בבית אבות ובדיוק מוגן. שוק המימון בישראל שנה בעשור האחרון את פניו. עסקאות למגורים בבתי אבות ודיור מוגן הן עסקאות ליסינג למגורים. עסקאת מימון מורכבת שבאמצעות ליווי מקצועי יכולה להיות זולה בעשרות אחוזים לרוכש.

אתר המימון של ישראל מציע שירות לבדיקת והשוואות עלות בתי אבות באמצעות מתכננים פיננסים בינלאומיים שחברים  ומחזיקים ברישיון אגוד התכנון הפיננסי העולמי . צרו אתנו קשר ולא תתאכזבו.

חישוב עלות בית אבות – ייעוץ כלכלי על ידי מומחים למימון והשוואות עלות של חישוב עלות בית אבות .כלים טכנולוגיים מתקדמים לניתוח והשוואת עלות דיור ומגן ובית אבות

איתור כספים אבודים מאז קום המדינה | טיפול בצו ירושה וצוואה  |  מיצוי זכויות ביטוח לאומי |  טיפול בנחירות