מלגות לנשים 2023 הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה

מלגות לנשים 2023 הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה

שנה נוספת בספרים: מרי קיי משקיעה בעתידן של נשים צעירות באמצעות תוכניות ומלגות המספקות הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה. מה בכתבה? מלגות לנשים 2023 הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה

אסטרטגיית הקיימות מלגות לנשים 2023 

מרי קיי הכריזה לאחרונה על אסטרטגיית הקיימות שלה – העשרת החיים היום למען מחר בר-קיימא – הכוללת חמישה עמודי תווך, 15 התחייבויות ויותר מעשור של פעולה.

אסטרטגיה זו פותחה עם בעלי העניין המרכזיים של מרי קיי והיא מתואמת עם יעדי הפיתוח בר-הקיימא של האו"ם, מה שהופך את מרי קיי לחלק חיוני מקואליציה גלובלית כדי להבטיח עתיד טוב יותר.

בדקו עכשיו כמה כסף מגיע לכם מענק 750 שקל לכל אזרח 

250,000 הזדמנויות לחינוך נשים צעירות עד שנת 2030

כחלק מאסטרטגיית העל הזו וכדי להמשיך את פעילותה בת עשרות השנים למען העצמת נשים, חינוך ויזמות, מרי קיי מחויבת לספק 250,000 הזדמנויות לחינוך נשים צעירות עד שנת 2030. כדי לקדם את משימתה להעשיר את חיי הנשים, שותפויות ומלגות עם ארגונים מקומיים וגלובליים בשנת 2022 הבטיחו לנשים צעירות ברחבי העולם הזדמנויות חינוכיות יוצאות דופן להגשים את חלומותיהן.

מלגות לנשים 2023 הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה מרי קיי מקור סקופר

מלגות לנשים 2023 הזדמנויות חינוכיות בעלות השפעה מרי קיי מקור סקופר

שותפויות ותוכניות של Mary Kay Inc

מענקי נשים צעירות ב-STEAM – שש מקבלות מענקים שנוצרו כדי לרומם נשים צעירות בתחומי STEAM ולעודד אותן להמשיך בתשוקות ובעיסוקים בקריירה שלהן.

הזוכות לשנת 2022 היו ממקדוניה, גרמניה, הפיליפינים, סין ואוסטרליה ופנו לקריירה בכל דבר, החל מפיתוח אפליקציות וארכיטקטורה וכלה בפיזיקה והמצאות גיאותרמיות.

הכירו את ארגון Mary Kay Inc

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות.

מענק השתלמות לנשים צעירות ב-STEAM 

כהרחבה של מענקי הנשים הצעירות ב-STEAM של מרי קיי והקמפיין החברתי, איוונה הרננדז, זוכת המענק לשנת 2021, זכתה במענק שני כדי לעזור להמשיך ולהגשים את חלומה להפוך לאסטרונאוטית הראשונה באמריקה הלטינית שמגיעה למאדים. היא הוצגה בסרט תיעודי שנוצר כדי לעורר השראה בנשים צעירות להנציח בצילומים עבור הכוכבים – או מאדים במקרה הזה!